
Planet Zoe
Knjižara za roditelje
Knjižara za roditelje
Škola
Osobitosti neuropsihološkog pristupa razvoju pažnje u djece
Neuropsihologija je područje psihologije u svjetskoj znanosti i praksi usko povezano s imenom slavnog ruskog psihologa Aleksandra Lurije. Neuropsihologija proučava moždanu organizaciju svih psihičkih funkcija. Jednostavnije rečeno, istražuje koje zone mozga rade kada čovjek, primjerice, rješava matematič... nastavak »Naspavana djeca bolje uče
Za pravilan rad pamćenja neophodan je zdrav san. Naspavana djeca bolje uče; mogu se bolje koncentrirati i naučeno gradivo dulje sačuvati u pamćenju. Međupostaja pamćenja u hipokampusu tijekom sna oslobađa mjesto za sljedeći dan i još jednom obrađuje naučeno: ona arhivira novi materijal, razbija ga na ... nastavak »O projektu "Knjiga prijatelj osoba s disleksijom"
"Knjiga - prijatelj osoba s disleksijom" je novi nakladnički projekt izdavačke kuće Planet Zoe. Dječja književna izdanja namijenjena svoj djeci starijoj od 9 godina, a oblikovana i tiskana tako da je lakše čitaju osobe s disleksijom. Gotovo svakodnevno izlaze izvrsne knjige za djecu i mlade, ali... nastavak »Kako djetetu očuvati dobar vid
Već u predškolskoj, a osobito u školskoj dobi djetetove oči svakodnevno se prenaprežu i umaraju (čitanjem, pisanjem, gledanjem u ekran TV-a i računala i dr.), a posljedica toga je postupno slabljenje vida. Dokaz toga je činjenica da među osobama starijima od 21 godine samo jedna od desetero ima uis... nastavak »Na što treba paziti kada dijete piše domaću zadaću

Prvi put u prvi razred
Prvi razred je ono od čega sve počinje. To je početak putovanja, početak malog osmogodišnjeg života, početak postignuća i briga, pobjeda i poraza. Istodobno, prvi razred je kraj. Kraj bezbrižnog djetinjstva s njegovim beskonačnim danima, neobuzdanim fantazijama, veselim igrama i jednostavnim životnim z... nastavak »Nova knjiga - 'Pišem bez pogrješaka' - zbirka igara i vježbi koje pomažu djeci ovladati pravilnim pisanjem!
Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti vam naš novi priručnik „Pišem bez pogrješaka“ namijenjen roditeljima, stručnim suradnicima i učiteljima za praktičan rad s djecom koja imaju teškoće u pisanju. Ovaj put predstavljamo vam jedinstvenu zbirku igara, vježbi i aktivnosti ko... nastavak »Edicija "Čitamo s logopedom" - slikovnica "Tri patuljka i čarobno pero"
Dragi roditelji! Kreće li vaše dijete uskoro u školu? Ili je možda već učenik kojem je potrebna pomoć u vježbanju razumijevanja pročitanog? Predstavljamo Vam prvu knjigu iz naše nove edicije "ČITAMO S LOGOPEDOM" - slikovnicu "Tri patuljka i čarobno pero&qu... nastavak »Pogrješke u pisanju - kakve veze s tim ima neuropsihologija?
Događa se da dijete s urednim sluhom, vidom i inteligencijom ne može ovladati pravilnim pisanjem zbog nezrelosti dijelova mozga odgovornih za motoričku funkciju ruku, slušnu pažnju i vizualno-prostornu orijentaciju. Upravo to i postaje najčešći razlog niske razine pismenosti, lošeg rukopisa i... nastavak »150 igara prstićima za razvoj fine motorike i govora
Dragi roditelji, odgojitelji i učitelji! Želite li da djeca lako nauče govoriti, brzo i lako uče, spretno izvode svaki, čak i najfiniji zadatak, od najranije dobi vježbajte njihove prstiće i ruke. U tome će vam pomoći igre koje se nalaze u knjizi '150 igara prstićima za razvoj fine motorike i govora - s pjes... nastavak »Teškoće u učenju: program logopedsko-psihološkog rada s djecom s disleksijom i disgrafijom
Iz knjige „Prevladavanje teškoća u učenju“, E. Mettus i dr. Logopedski rad s učenicima s poremećajima u čitanju i pisanju trebao bi se provoditi prema određenom programu zasnovanom na interakciji odrasle osobe i djeteta. Takva interakcija omogućuje djetetu da nauči samostalno tražiti putove... nastavak »Kako u razredu prepoznati dijete s disleksijom
Iako dijagnozu disleksije ne postavljamo prije kraja drugog razreda, već na samom početku školovanja uočavamo sljedeće velike teškoće: 1. Na stupnju ovladavanja vezama "glas-slovo". Dijete nije osvijestilo glas (fonem) kao značajan i samostalan element govora, tako da za njega iza naučen... nastavak »Kako u razredu prepoznati dijete s disgrafijom
Disgrafija predstavlja stabilne i ozbiljne teškoće u ovladavanju vještinom pisanja (prema pravopisnim načelima materinskoga jezika), koje se manifestiraju u mnogobrojnim, trajnim i tipičnim pogreškama. Teškoće, odnosno pogreške, nisu povezane s nepoznavanjem pravopisa i trajno su ... nastavak »Biblioteke:
