Planet Zoe
Knjižara za roditelje

Škola

Osobitosti neuropsihološkog pristupa razvoju pažnje u djece

Neuropsihologija je područje psihologije u svjetskoj znanosti i praksi usko povezano s imenom slavnog ruskog psihologa Aleksandra Lurije. Neuropsihologija proučava moždanu organizaciju svih psihičkih funkcija. Jednostavnije rečeno, istražuje koje zone mozga rade kada čovjek, primjerice, rješava matematič... nastavak »

Naspavana djeca bolje uče

Za pravilan rad pamćenja neophodan je zdrav san. Naspavana djeca bolje uče; mogu se bolje koncentrirati i naučeno gradivo dulje sačuvati u pamćenju. Međupostaja pamćenja u hipokampusu tijekom sna oslobađa mjesto za sljedeći dan i još jednom obrađuje naučeno: ona arhivira novi materijal, razbija ga na ... nastavak »

O projektu "Knjiga prijatelj osoba s disleksijom"

"Knjiga - prijatelj osoba s disleksijom" je novi nakladnički projekt izdavačke kuće Planet Zoe. Dječja književna izdanja namijenjena svoj djeci starijoj od 9 godina, a oblikovana i tiskana tako da je lakše čitaju osobe s disleksijom. Gotovo svakodnevno izlaze izvrsne knjige za djecu i mlade, ali... nastavak »

Kako djetetu očuvati dobar vid

Već u predškolskoj, a osobito u školskoj dobi djetetove oči svakodnevno se prenaprežu i umaraju (čitanjem, pisanjem, gledanjem u ekran TV-a i računala i dr.), a posljedica toga je postupno slabljenje vida. Dokaz toga je činjenica da među osobama starijima od 21 godine samo jedna od desetero ima uis... nastavak »

Na što treba paziti kada dijete piše domaću zadaću

Imajte na umu da se djeca sa 6 ili 7 godina na određeni predmet mogu koncentrirati otprilike 15 minuta, a zatim im treba 5 minuta predaha. U devetogodišnjaka vrijeme koncentracije doseže 20 minuta. U dobi od 12 godina djeca se mogu usredotočiti na 30 minuta i više. Promatrajte kako se dijete pona&sc... nastavak »

Prvi put u prvi razred

Prvi razred je ono od čega sve počinje. To je početak putovanja, početak malog osmogodišnjeg života, početak postignuća i briga, pobjeda i poraza. Istodobno, prvi razred je kraj. Kraj bezbrižnog djetinjstva s njegovim beskonačnim danima, neobuzdanim fantazijama, veselim igrama i jednostavnim životnim z... nastavak »

Nova knjiga - 'Pišem bez pogrješaka' - zbirka igara i vježbi koje pomažu djeci ovladati pravilnim pisanjem!

Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti vam naš novi priručnik „Pišem bez pogrješaka“ namijenjen roditeljima, stručnim suradnicima i učiteljima za praktičan rad s djecom koja imaju teškoće u pisanju. Ovaj put predstavljamo vam jedinstvenu zbirku igara, vježbi i aktivnosti ko... nastavak »

Edicija "Čitamo s logopedom" - slikovnica "Tri patuljka i čarobno pero"

Dragi roditelji! Kreće li vaše dijete uskoro u školu? Ili je možda već učenik kojem je potrebna pomoć u vježbanju razumijevanja pročitanog?  Predstavljamo Vam prvu knjigu iz naše nove edicije "ČITAMO S LOGOPEDOM" - slikovnicu "Tri patuljka i čarobno pero&qu... nastavak »

Pogrješke u pisanju - kakve veze s tim ima neuropsihologija?

Događa se da dijete s urednim sluhom, vidom i inteligencijom ne može ovladati pravilnim pisanjem zbog nezrelosti dijelova mozga odgovornih za motoričku funkciju ruku, slušnu pažnju i vizualno-prostornu orijentaciju. Upravo to i postaje najčešći razlog niske razine pismenosti, lošeg rukopisa i... nastavak »

150 igara prstićima za razvoj fine motorike i govora

Dragi roditelji, odgojitelji i učitelji! Želite li da djeca lako nauče govoriti, brzo i lako uče, spretno izvode svaki, čak i najfiniji zadatak, od najranije dobi vježbajte njihove prstiće i ruke. U tome će vam pomoći igre koje se nalaze u knjizi '150 igara prstićima za razvoj fine motorike i govora - s pjes... nastavak »

Teškoće u učenju: program logopedsko-psihološkog rada s djecom s disleksijom i disgrafijom

Iz knjige „Prevladavanje teškoća u učenju“, E. Mettus i dr. Logopedski rad s učenicima s poremećajima u čitanju i pisanju trebao bi se provoditi prema određenom programu zasnovanom na interakciji odrasle osobe i djeteta. Takva interakcija omogućuje djetetu da nauči samostalno tražiti putove... nastavak »

Kako u razredu prepoznati dijete s disleksijom

Iako dijagnozu disleksije ne postavljamo prije kraja drugog razreda, već na samom početku školovanja uočavamo sljedeće velike teškoće: 1. Na stupnju ovladavanja vezama "glas-slovo". Dijete nije osvijestilo glas (fonem) kao značajan i samostalan element govora, tako da za njega iza naučen... nastavak »

Kako u razredu prepoznati dijete s disgrafijom

Disgrafija predstavlja stabilne i ozbiljne teškoće u ovladavanju vještinom pisanja (prema pravopisnim načelima materinskoga jezika), koje se manifestiraju u mnogobrojnim, trajnim i tipičnim pogreškama. Teškoće, odnosno pogreške, nisu povezane s nepoznavanjem pravopisa i trajno su ... nastavak »