
Planet Zoe
Knjižara za roditelje
Knjižara za roditelje
Članci i tekstovi
Moja beba
Zašto je majčina ljubav važna

Što svakoj bebi treba za razvoj
Dijete napreduje ogromnom brzinom, i tjelesno i mentalno. Zato je iznimno važno da ispravno potičemo njegov razvoj u svakom razdoblju i području. Kako bismo to postigli, moramo vrlo pozorno pratiti djetetove potrebe i interese. To poticanje najlakše i najuspješnije provode roditelji jer upravo oni najb... nastavak »Beba i slikovnice: što, kada i kako?

Moje dijete
Nova knjiga - 'Šest koraka u razvoju govora'
Dragi roditelji, logopedi i odgojitelji! Predstavljamo Vam novu knjigu i ujedno program poticanja razvoja govora u male djece prema metodi logopedskih bajki. Taj djeci zabavan, jednostavan i učinkovit način rada mogu koristiti i roditelji koji žele svakodnevno pomagati djetetu u razvoju, osobito roditelji djece usp... nastavak »Nova knjiga - 'Što roditelji ne bi trebali činiti, a svejedno čine'
'Ovu sam knjigu kupila na preporuku prijateljice i smatram je najrazumnijom od svih knjiga za roditelje koje sam pročitala u zadnje vrijeme, a pročitala sam ih dosta! Opisani su svi problemi s kojima se susreću mame mališana. Sve je napisano vrlo jednostavnim jezikom i savjeti su stvarno praktični! Žao mi j... nastavak »Dječja ljubomora
Ljubomora je osjećaj poznat svakome, odraslima i djeci. Svatko ga može opisati na svoj način. Pritom je moguće ogorčenje zbog nepravedne sudbine („zanemaruju me“), ljutnja na suparnika/suparnicu („sve je to zbog njega/nje), ili muke zbog vlastite nesavršenosti („možda uopće n... nastavak »Vrtić
Razvoj govora u predškolskoj dobi
U predškolskoj dobi razvoj djetetova govora odvija se osobito brzo: vokabular se popunjava tisućama novih riječi, poboljšava se izgovor, rečenice postaju bolje oblikovane i bogatije. Ipak, djeca iste dobi na različitim su stupnjevima govorno-jezičnog razvoja. Neka djeca već s navršene tri go... nastavak »Razvoj fine motorike

Logopedske bajke u radu s djecom mlađe dobi
Tekstovi logopedskih bajki i prateće aktivnosti s bajkama posebno su prilagođeni za rad na razvoju govora u djece najranije dobi, kao i u djece usporena govornog razvoja koju se tim radom potiče da od glasovnih oponašanja napreduju prema komunikaciji riječima i, poslije, prema rečeničnom govoru. Programa r... nastavak »Škola
Osobitosti neuropsihološkog pristupa razvoju pažnje u djece
Neuropsihologija je područje psihologije u svjetskoj znanosti i praksi usko povezano s imenom slavnog ruskog psihologa Aleksandra Lurije. Neuropsihologija proučava moždanu organizaciju svih psihičkih funkcija. Jednostavnije rečeno, istražuje koje zone mozga rade kada čovjek, primjerice, rješava matematič... nastavak »Naspavana djeca bolje uče
Za pravilan rad pamćenja neophodan je zdrav san. Naspavana djeca bolje uče; mogu se bolje koncentrirati i naučeno gradivo dulje sačuvati u pamćenju. Međupostaja pamćenja u hipokampusu tijekom sna oslobađa mjesto za sljedeći dan i još jednom obrađuje naučeno: ona arhivira novi materijal, razbija ga na ... nastavak »O projektu "Knjiga prijatelj osoba s disleksijom"
"Knjiga - prijatelj osoba s disleksijom" je novi nakladnički projekt izdavačke kuće Planet Zoe. Dječja književna izdanja namijenjena svoj djeci starijoj od 9 godina, a oblikovana i tiskana tako da je lakše čitaju osobe s disleksijom. Gotovo svakodnevno izlaze izvrsne knjige za djecu i mlade, ali... nastavak »Za stručnjake
Što se radi u programu 'Vesela škola s logopedom?'
U sljedećem tekstu predstavljamo vam sva područja (i način njihove obrade) na kojima se radi s djecom starije predškolske dobi u programu "Vesela škola s logopedom". Program traje 40 sati i u cijelosti je opisan u knjizi "Vesela škola s logopedom: Program poticanja govorno-jezičn... nastavak »Program "Dupini" - interdisciplinarna inovacija logopeda i neuropsihologa
Program „Dupini“ traje tri mjeseca. Idealno je raditi s djecom 2 do 3 puta tjedno (od 45 do 60 minuta) uz obavezne domaće vježbe. Najčešće se radi u skupini djece, ali može se raditi i individualno. Ovaj program može se koristiti u razvojne (habilitacijske) svrhe – s djecom koja se pripre... nastavak »Logopedske vježbe iz knjige 'Prevladavanje teškoća u učenju' (nekoliko primjera)
Iz knjige „Prevladavanje teškoća u učenju“, E. Mettus i dr. Ne smijemo zaboraviti da dijete na logopedske vježbe u pravilu dolazi poslije nastave, nakon što je cijeli dan sjedilo u školskoj klupi. Zato ne treba težiti tome da atmosfera u radu s logopedom bude slična onoj na običn... nastavak »Bajke za djecu
Djed i repa

Kolačić (Medenjak)

Maša i medvjed

Pjesmice za djecu
Odabrani stihovi iz pjesmarice 'KUĆICA U GLJIVI'
MALA LASTAVICA Leti, leti mala ptica, to je lijepa lastavica. Mašu, mašu, krila laka, leti lasta do oblaka. Leti! Leti, al' se vrati svome domu, mami, tati! © 2... nastavak »Odabrani stihovi iz 'MAMINIH PJESMICA'
Osobitost «maminih pjesmica» leži u tome što su njihove riječi čvrsto vezane uz pokrete i geste što predstavljaju početak bebine rane komunikacije. «Mamine pjesmice» odlikuje afektivnost i posebna jezična jednostavnost jer su razvojno prilagođene najmlađima. To su uglavnom v... nastavak »Pjesmice za razvoj djetetova vokabulara (proširivanje fonda riječi)
Jedan je od najboljih načina proširivanja djetetova vokabulara, odnosno obogaćivanja fonda riječi, kao i razvoja govora općenito, čitanje i učenje dječjih pjesmica na sve leksičke teme. Nekoliko primjera pjesmica za proširivanje vokabulara iz knjige "150 igara prstićima za razvoj fine ... nastavak »Biblioteke:
